Monday, January 4, 2010

2010 01 03 礼物

谢谢你!好朋友!
你带给我无数得快乐
你也把好运带来的给我!
粉红色能改善人缘
我还没想道买什么,你却送来一份很珍贵的礼物。
礼物 –〉无法用金钱来比较!包含着无价之宝 (是友谊!)
谢谢你! 我好喜欢啊!
我会好好珍惜你。。
友谊万岁!

TQ Charlotte.. bring me Good Luck, fate, special made by charlotte from hong kong trip

TQ Lai Fun.. micky & minnie, Bring me Happiness... From Hong Kong disneyland
TQ Lau .. a simple sweet, It Cool Down my anger.. I am appreciated & Today 2010.01.04 I can get it from 7 11 but not other place. ~苦中一点甜~


TQ ALL OF YOU! YOU BRIGHTEN MY LIFE!

为自己 摘一颗闪亮的星星!

No comments: